Laman

Sabtu, 03 Desember 2016

Contoh cerpen versi bahasa Belanda

Contoh cerpen versi bahasa Belanda


Er zijn dagen dat een reis begint en er komt een dag wanneer alles voorbij zal zijn. een reis die uiteindelijk bracht me veel verzonken in het dal van de wanhoop.

Het is nooit bij me opgekomen, het nooit voorgekomen in alle talen over jezelf in de ziel, totdat je blut uitgroeien tot een waardevolle prijs.

Maar zeker zou een waardevol geschenk voor altijd worden gehouden, een glimlach die mijn dag vol tranen op het einde, en het snikken teleurgesteld zou maken.

Misschien van jullie hebben hetzelfde gevoel sadistische nan, omgeven door een zoete herinneringen aan eindeloze tranen.

Flakes lara wonden van zijn geheugen is niet verdwenen in de borst, eerlijk gezegd heb ik er spijt van te hebben de schoonheid van de liefde met het smaakte. Ik ben breekbaar, stortte ik.

Probeert hard en de burger een gevoel van geduld. Ah! Er kunnen anderen dezelfde pijn als ik. Niemand gaat om mijn gevoelens te begrijpen. Yes! Alleen weet ik. Niet hem of jou.

Introduceren vóór, mijn naam is Kintan Maharani, ik een student van SMAN1 Sinar Jaya was, en introduceren ook de persoon die schreeuwt tegen de laatste, hij is mijn broertje, zijn naam Zoon Maharani. Mijn broer ging naar dezelfde school met mij, maar hij zit in de klasse 2 middelbare school en ik zit in de klas 1 middelbare school.

In de eetzaal, werd vader en moeder en zijn broer samen wachtend op mijn geliefde zoon naar het ontbijt. Ja, mijn familie is heel harmonieus, elk van de zijden van de spleet verlaten ingericht met warme familiale sfeer van wederzijdse genegenheid van dierbaren onder het dak genaamd het huishouden.

Nadat ik nam afscheid en de zoon van zijn broer, kak zoon heeft twee fietsen voor mij en voor hem. We maken gebruik van een fiets om naar school te gaan, omdat de afstand tussen thuis en op school SMAN1 Sinar Jaya is niet te ver weg. We verbleven in een groen dorp, omringd door rijstvelden en omheind prachtige bergen.

Langs de manier waarop ik en de zoon van zijn broer nooit moe van het kijken naar de genade van God, die is erg mooi. we vaak botsen tijdens het fietsen reis.

Vandaag de dag het gezicht kak zoon kijkt bezig, zal ik knijp een beetje nieuwsgierig naar hem, totdat uiteindelijk ik het direct te vragen om mijn zusje toen we waren fietsen naar school.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar