Laman

Jumat, 23 Desember 2016

Puisi cinta bahasa Bosnia

Puisi cinta bahasa Bosnia


Ti si moja snaga
moje sunce
moje blago
moj svijet
moja simpatija
moje sve
želju mog srca
ti si moja najveća ljubav.

A svijeća u meni
A mali plamen spaljivanje,
Podstaknut oči, tvoj smeh, tvoj zapanjujuće osmijeh.

A čežnja u meni
Jedan boli čežnja,
Produbljuje svoj radost, svoj šarm, svoj efemerne milosti.

A ljubav u meni
A strast Everlasting,
Možete plesati među zvijezdama, i na mom grozničavo srcu.

Sam
Odgovora svaki moju pesmu
Kako si slatka.
Ali sada se stidim da im kažem
Vi ste nepoštovanje
Ja, ljubavi moja, i svaka pesma
Pisao sam do sada.
Ne želim da misle
Ja sam lažov
nisam
To si bio ti
koji je postavljen moje srce na vatru.

1.600 milja je nezamisliva udaljenosti,
nezamislivo jer je udaljenost između nas,
fotoaparat i piksela na ekranu se potruditi da smanjuju bol,

to izgleda samo kao da pogoršaju kad vidim te, ali ne mogu da te zagrlim,

Sipam moje srce da te svake noći i osjećam sadržaja, osim za jednu stvar,

Ne mogu držati ženu mojih snova i its me izjeda,
1.600 milja je nezamislivo udaljenosti za dvoje ljubavnika,
ali je uskoro će biti skraćen.

Prije nego što, bilo je tek jedno srce,
Ever potrazi, uvijek dostiže, ali nikada pronalaženje.

Prije nego što, bilo je tek jedna duša,
Ever traži, uvijek čežnja, a ali nikada odmara.

Prije nego što, bilo je tek jedna misao,
Ever teži, uvijek žele, ali nikada ispunjava.

Prije nego što, bilo je tek jedan život,
Ever planiranje, uvijek nade, ali nikad nije potpuna.

Prije nego što, bilo je tek jedan nadu,
Ever trajne, uvijek prolazno, ali nikada nije postignut.

Prije nego što, bilo je tek jedan san,
Ever čežnja za, uvijek propustili, i nikada vjerovali.

Onda si me našao, na krilima poslao odozgo.
Naučio si me najveća lekcija u životu;
Kada se dva srca spoje ... to je divno ljubavi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar